Ik heb een klacht over het huisje, waar kan ik dit melden?
Vul hiervoor het formulier ‘Formulier klacht huisje’ op deze pagina. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met het Funheroes-team dat gisteren in jullie huisje heeft gezeten. Wel willen jullie vragen om het huisje zo goed mogelijk schoon achter te laten voor het volgende team!
Ik ben mijn beddengoed vergeten, en nu?
Dat is erg vervelend, maar ook niet handig gedaan! Je kunt beddengoed halen bij de receptie, maar daar dien je wel een vergoeding voor te betalen. Lever na afloop je beddengoed weer in bij de receptie.
We kunnen geen stroompunt organiseren bij ons speelveld, hoe kunnen we dit oplossen?
Ah, dat is vervelend! Heb je goed bij de omschrijving gekeken in Funheroes.nl waar het stroom te vinden is? Mocht je dit gedaan hebben, hebben we hulp nodig van het vakantiepark zelf. Bel voor 17.00 uur naar de receptie of na 17.00 uur naar het calamiteitennummer van het park. Hopelijk kunnen zij je verder helpen. De telefoonnummers vind je op funheroes.nl bij het vakantiepark waar je nu bent!
Er ligt geen sleutel in het sleutelkluisje
Oeh, dan is het vorige team of de receptie dit vergeten terug te leggen! Bel voor 17.00 uur naar de receptie of na 17.00 uur naar het calamiteitennummer van het park. Zij kunnen je verder helpen!
De contactgegevens op Funheroes.nl blijken niet te kloppen, waar kan ik dat doorgeven?
Ah dat is niet handig. Laten we proberen de Funheroes-pagina zo goed mogelijk te maken! Mocht je nu een probleem hebben, maar dus niet verder komen, gebruik dan het noodnummer hieronder. Mocht het probleem niet per direct opgelost hoeven te worden, maar is het een meerwaarde voor ons project, vul dan het formulier ‘Wijziging gegevens Funheroes’ in.
Wat als de park geen goede binnenruimte heeft voor de activiteit?
Als de binnenruimte niet geschikt oogt bepaal dan voor jezelf wat er wel mogelijk is in deze ruimte. Vaak is dit een klein park waar dan ook minder gasten op af komen.
Wat als er geen gasten bij mijn activiteit zijn?
Check dan of de activiteit wel goed geprogrammeerd staat in het animatieprogramma via funheroes.nl. Staat er andere locatie geprogrammeerd, haal hier dan de gasten op. Als dit niet het geval is wacht dan minimaal een uur tot er nog wel gasten aankomen. Zet de muziek in ieder geval aan en doe een rondje over het park om gasten op te halen!
Wat als er te veel gasten naar de activiteit toe komen?
Voer de activiteit zo uit dat alle gasten altijd meekunnen doen of kunnen kijken. Dit kan gedaan worden door kortere rondes per activiteit uit te voeren. We vinden het belangrijk dat we geen gasten moeten wegsturen bij de activiteit.
Wat als ik een klacht krijg van een gast?
Geef deze klacht gelijk door aan via Funheroes@sportproductions.nl. Wij zullen dit verder intern oppakken.
Wat als de indoorruimte op slot zit die gebruikt moet worden voor het event?
Kijk altijd eerst op de parkinformatiepagina of hier iets over beschreven staat. Is dit niet zo? Neem dan contact op met de receptie om de ruimte te openen.
Wat als je ziet dat de activiteit niet gepromoot is op het park?
Geef dit direct aan bij het park en plaats dit in evaluatie over het park. Verder raden we je aan om een rondje over het park te doen voorafgaand aan de activiteit.
Stuur een whatsapp naar deze hulplijn, als het probleem niet per direct opgelost hoeft te worden, maar het kan wachten tot morgen!
Noodnummer: 06-23111086
Funheroes@sportproductions.nl
De contactgegevens op Funheroes.nl blijken niet te kloppen, waar kan ik dat doorgeven?
Ah dat is niet handig. Laten we proberen de Funheroes-pagina zo goed mogelijk te maken! Mocht je nu een probleem hebben, maar dus niet verder komen, gebruik dan het noodnummer hieronder. Mocht het probleem niet per direct opgelost hoeven te worden, maar is het een meerwaarde voor ons project, vul dan het formulier ‘Wijziging gegevens Funheroes’ in.
Wat als de Fun Heroes niet komen opdagen?
Het kan zijn dat de Fun Heroes door files of omstandigheden later op het park aankomen. Zijn ze helemaal niet komen opdagen neem dan direct contact op met het Funheroes team. Ga in Funheroes.nl naar > ‘Meet and Greet’ > ‘Selecteer team dat er niet is’ en bel het telnr.
Wat als het regent en het event kan niet doorgaan?
Ieder event heeft een regenvariant als optie voor het event. Zorg er als park voor dat er een indoor locatie beschikbaar is om het event te draaien door de Fun Heroes.
Wat als we een klacht krijgen over een Fun Heroes event van een gast?
Geef dit dan per direct aan via Funheroes@sportproductions.nl . Wij kunnen dan contact opnemen met de Fun Heroes om klachten voor in de toekomst te voorkomen.
Wat als ik de poster van het event niet kan vinden?
Alle posters zijn zichtbaar via de Marketing Webshop onder het kopje Animatie posters -> Fun Heroes. Als er toch een poster mist? Geef dit dan aan bij de afdeling Marketing of via gerwin.overeem@europarcs.nl.