Veelgestelde vragen
Ik heb een klacht over het huisje, waar kan ik dit melden?

Vul hiervoor het formulier ‘Formulier klacht huisje’ op deze pagina. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen met het Funheroes-team dat gisteren in jullie huisje heeft gezeten. Wel willen jullie vragen om het huisje zo goed mogelijk schoon achter te laten voor het volgende team!

Dat is erg vervelend, maar ook niet handig gedaan! Je kunt beddengoed halen bij de receptie, maar daar dien je wel een vergoeding voor te betalen. Lever na afloop je beddengoed weer in bij de receptie. 

Ah, dat is vervelend! Heb je goed bij de omschrijving gekeken in Funheroes.nl waar het stroom te vinden is? Mocht je dit gedaan hebben, hebben we hulp nodig van het vakantiepark zelf. Bel voor 17.00 uur naar de receptie of na 17.00 uur naar het calamiteitennummer van het park. Hopelijk kunnen zij je verder helpen. De telefoonnummers vind je op funheroes.nl bij het vakantiepark waar je nu bent!

Oeh, dan is het vorige team of de receptie dit vergeten terug te leggen! Bel voor 17.00 uur naar de receptie of na 17.00 uur naar het calamiteitennummer van het park. Zij kunnen je verder helpen!

Ah dat is niet handig. Laten we proberen de Funheroes-pagina zo goed mogelijk te maken! Mocht je nu een probleem hebben, maar dus niet verder komen, gebruik dan het noodnummer hieronder. Mocht het probleem niet per direct opgelost hoeven te worden, maar is het een meerwaarde voor ons project, vul dan het formulier ‘Wijziging gegevens Funheroes’ in. 

Hulp per whatsapp

Stuur een whatsapp naar deze hulplijn, als het probleem niet per direct opgelost hoeft te worden, maar het kan wachten tot morgen! 

Hulp per direct

Noodnummer: 0639065334

Hulp per mail

Funheroes@sportproductions.nl

Formulier klacht huisje

DD slash MM slash JJJJ
Max. bestandsgrootte: 512 MB.
(zie liveplanning op funheroes)

Beveiligd met reCAPTCHA. Voorwaarden - Privacy

Formulier wijzigen gegevens

DD slash MM slash JJJJ

Beveiligd met reCAPTCHA. Voorwaarden - Privacy